Oferty pracy

neuvoo-1

jooble

logo_gumtree

logo_gumtree

logo_next_jobs

logo_next_jobs

logo_next_jobs

logo_next_jobs

Oferty pracy

STARSZY INSPEKTOR W WIELOOSOBOWEJ SEKCJI BHP (zobacz)


DORADCA TECHNICZNO-HANDLOWY (zobacz)


MŁODSZY SPECJALISTA DS. MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH (zobacz)


Specjalista ds. pomiarów (zobacz)


Specjalista ds. BHP i ochrony środowiska (zobacz)


PRAKTYKANT/STAŻYSTA BHP na budowie (zobacz)


Specjalista ds. Ochrony środowiska (zobacz)


Oferty pracy Feender.com


Specjalista ds. BHP (zobacz)


Architekt / Inżynier projektu (zobacz)


Młodszy Projektant Konstrukcji Stalowych (zobacz)

Kierownik ds. Bezpieczeństwa i Jakości (zobacz)


Ambasador szkoleń studenckich LUQAM (zobacz)


Poszukuję do pracy w biurze projektów osób do wykonywania projektów architektonicznych i konstrukcyjnych.
Mile widziani studenci studiów zaocznych po średniej szkole technicznej. CV proszę przesyłać na adres: reconcept.studio@gmail.com. Informuję, że skontaktuje się z wybranymi osobami.


Firma z sektora niebankowych pożyczek gotówkowych, wyróżniająca się atrakcyjną ofertą wynagrodzeń dla pracowników, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukuje kandydatów / tek na stanowisko Asystent Biura. Szukamy skrupulatnych, dokładnych i cierpliwych osób do współpracy w centrali firmy w Radomiu! Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu aplikuj na stanowisko:
Asystent Biura
Miejsce pracy: mazowieckie / RADOM
Nr Ref.: 1/RAD/2016

Jeśli jesteś osobą, która spełnia niżej wymienione kryteria, wyślij swoją aplikację:
•    Masz zdolności organizacyjne
•    chcesz rozwijać swoje umiejętności w zakresie pozyskiwania i obsługi klienta
•    chcesz zdobyć swoje pierwsze doświadczenia w pracy w szybko rozwijającym się przedsiębiorstwie
•    dobrze czujesz się, w zadaniowym trybie pracy
•    jesteś bardzo dokładny, skrupulatny, zwracasz uwagę na szczegóły
•    pragniesz zdobyć doświadczenie i budować swoją ścieżkę kariery

Opis stanowiska:
•    monitorowanie przepływu dokumentów w firmie
•    sprawdzanie dokumentów firmowych
•    przygotowywanie raportów
•    raportowanie realizacji zadań
•    wsparcie administracyjne zespołu
•    nadzór nad organizacją i przechowywaniem dokumentacji
Wymagania
•    zaangażowanie w pracę
•    cierpliwość i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
•    samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
•    pozytywne nastawienie i inicjatywa w działaniu
•    wykształcenie średnie – mile widziani studenci
•    umiejętność obsługi komputera
Oferujemy
•    interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
•    pogodną atmosferę w pracy
•    autonomię w wykonywaniu powierzonych obowiązków
•    zadaniowy tryb pracy / możliwość zatrudnienia w niepełnym wymiarze pracy
•    niezbędne narzędzia pracy
•    możliwość rozpoczęcia budowy ścieżki kariery i awansu

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres e-mail rekrutacja@petepe.pl
Nie czekaj, dołącz do naszego grona i zacznij budować swoją ścieżkę kariery!
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.


Medi Partner wchodzi w skład z Grupy Medicover, która jest  liderem na rynku prywatnej opieki zdrowotnej w Europie Środkowo-Wschodniej. Jakość świadczonych usług oraz satysfakcja Klientów sprawiają, że spółki z Grupy Medicover są utożsamiane z kompleksową opieką medyczną na najwyższym poziomie. Grupa Medicover prowadzi działalność w 14 krajach i opiekuje się ponad 500 tys. klientów.

W związku z rozbudową sieci placówek medycznych Medi Partner poszukujemy osób na stanowisko:

Konsultant ds. rejestracji telefonicznej
Miejsce pracy: Radom

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:

•    odbieranie telefonów kierowanych do działu Call Center,
•    rezerwacja terminów na badania i wizyty lekarskie,
•    uzupełnianie danych pacjentów w systemie informatycznym,
•    odwoływanie wizyt zgłaszanych przez pacjentów;
•    udzielanie wyczerpujących informacji na temat godzin przyjęć lekarzy, zakresu usług oraz przygotowania do konkretnych badań, zabiegów,
•    udzielanie informacji zgodnych z procedurami na temat możliwości uzyskania dokumentacji medycznej.
Od kandydatów oczekujemy:
•    min. średniego wykształcenia,
•    wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych,
•    silnego nastawienia na jakość obsługi Pacjenta,
•    umiejętności obsługi komputera;
•    komunikatywnej znajomości języka angielskiego – dodatkowy atut.
Oferujemy:
•    duże wyzwania zawodowe i samodzielność w działaniu;
•    możliwość doskonalenia swoich umiejętności i poszerzania kompetencji;
•    pracę w stabilnej firmie, w miłej i przyjaznej atmosferze.

Osoby zainteresowane proponowanym stanowiskiem prosimy o przesłanie listu motywacyjnego i CV bezpośrednio na adres mailowy: rekrutacja@medipartner.pl.


Poszukuję do pracy w biurze projektów osoby na stanowisko asystenta projektanta konstrukcji budowlanych.
Mile widziany student-/ka studiów zaocznych po średniej szkole technicznej.
Konieczna znajomość AutoCad.
CV proszę przesyłać na adres: sylwia77@poczta.fm
Informuję, że skontaktuję się z wybranymi osobami.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Programy / Szkolenia

WyGoogluj sobie Staż w Agencji SEO! 

Trwa konkurs o staż, organizowany przez Agencję AFTERWEB. Udział w konkursie mogą wziąć licealiści i studenci, którzy dobrze odnajdują się w internetowym świecie.

Do wygrania jest 3-miesięczny płatny staż stacjonarny (we Wrocławiu lub Wałbrzychu) albo online. Zwycięzcy sami zadecydują o formie odbycia stażu oraz wybiorą dział, w którym chcą zdobywać doświadczenie zawodowe. Otrzymają też wynagrodzenie w wysokości 3000 zł oraz szansę na stałe zatrudnienie.

Żeby wygrać, należy:
przygotować pracę konkursową pt. „Moja wizja Google za 50 lat”,
wejść na stronę organizatora (https://afterweb.pl/ ), kliknąć w znak /Konkurs Staż/ i odpowiedzieć na 6 pytań sprawdzających umiejętności googlowania,
przesłać odpowiedzi wraz z pracą konkursową, korzystając z gotowego formularza.

Czas trwania konkursu: 15.10 – 15.12.2019 r.
Wyłonienie Zwycięzców: 06.01.2020 r.

Regulamin konkursu: https://afterweb.pl/regulamin-konkursu-wygoogluj-sobie-staz.pdf


PROJEKT „AKTYWNY ABSOLWENT” (zobacz)

baner listopad

Będąc policjantem, można robić w życiu wiele pożytecznego, służąc ludziom i dbając o ich bezpieczeństwo. Jest to wyjątkowa profesja – wymagająca, ale jednocześnie dająca dużo satysfakcji i jak chyba żadna inna, możliwości rozwoju.
Zawód policjanta jest służbą i wymaga od kandydatów określonych predyspozycji, a także chęci robienia w życiu czegoś pożytecznego oraz pracowania na rzecz społeczeństwa. Należy brać pod uwagę, że ta droga zawodowa może rzutować na całe życie, a wyzwania, które trzeba będzie podejmować nie będą łatwe. Podejmując służbę w Policji, trzeba być odważnym, silnym psychicznie i odpornym na stres. Jednocześnie jest to zawód dający wiele satysfakcji, a wdzięczność osób, którym udzieliło się pomocy, bywa bezcenna.
Wybierając swoją przyszłość, warto wiedzieć, że Policja oferuje szeroki wachlarz możliwości rozwoju, w ramach szkoleń specjalistycznych. Mówiąc o predyspozycjach, oprócz tych podstawowych, wymienionych wcześniej, odpowiednio wykorzystane będą te bardzo indywidualne. Konkretną ścieżkę kariery można bowiem wybrać w różnych dziedzinach.

Szczegółowe informacje dotyczące postępowania kwalifikacyjnego do służby w Policji można uzyskać w:
– Komendach Miejskich/Powiatowych Policji województwa mazowieckiego,
– Sekcji ds. Doboru Wydziału Kadr i Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Policji
z siedzibą w Radomiu pod numerami: (48) 345 20 15, 345 20 63, 345 20 64, 345 29 53,
345 22 53, 345 31 19, 345 31 20
lub na stronach internetowych www.mazowiecka.policja.gov.pl, www.policja.pl.

Ogłoszenie o doborze do służby w Policji w 2018 roku (zobacz)


BEZPŁATNE PROFESJONALNE SZKOLENIA INFORMATYCZNE (zobacz)


logo_-PA_ciemne_tło_prostoka_t

Przedsiębiorczość popłaca!
Program wsparcia dla nowych firm

Założenie firmy wydaje się doskonałym sposobem na osiągnięcie niezależności finansowej oraz sukcesu osobistego i zawodowego. Ten, kto zarejestrował własną działalność gospodarczą, awansuje w oczach otoczenia na osobę zaradną, aktywną i przedsiębiorczą.  W dużej mierze tak właśnie jest, ponieważ decyzja o uruchomieniu swojego biznesu zwykle nie zostaje podjęta przypadkowo.

Jednak początki każdej firmy to nie droga usłana różami. Nowe przedsiębiorstwo napotyka wiele trudności, począwszy od czysto administracyjnych (sprzęt, meble, siedziba, pracownicy), poprzez merytoryczne (oferta, produkt, rozwój), aż po marketingowe (sprzedaż, reklama, promocja). Otwarcie nowej działalności wiąże się z określonymi kosztami, ponoszonymi w dużej części na starcie. Każda ulga oraz możliwość oszczędności są ważne i stanowią liczącą się korzyść dla nowej firmy.

Jak wesprzeć nową firmę?

Najlepszym wsparciem dla początkujących przedsiębiorców jest obniżenie kosztów prowadzenia działalności. Zaoszczędzone środki młody przedsiębiorca może przeznaczyć na inne cele, np. na zatrudnienie handlowca czy promocję.

Potrzeby nowych firm spełnia projekt o nazwie Program Aktywizacja, mający na celu konkretne i praktyczne wspieranie osób, które niedawno założyły swoją działalność albo mają zamiar ją otworzyć. Przystępując do programu, każdy nowy przedsiębiorca otrzymuje darmowy roczny dostęp do internetowego systemu księgowości online oraz eksperckiej pomocy w zakresie prawa księgowo-podatkowego.

Takie akcje są potrzebne

Podczas poprzedniej edycji udział w programie wzięło przeszło 1000 przedsiębiorców. – mówi Andrzej Lazarowicz, prezes Dolnośląskiej Grupy Wspierania Biznesu, będącej inicjatorem i pomysłodawcą przedsięwzięcia. – Taka liczba zaktywizowanych naszym programem przedsiębiorców przerosła nasze oczekiwania. Konkretne wyniki pokazują również, że tego rodzaju programy cieszą się dużą popularnością wśród nowych firm, a w związku z tym są potrzebne. Właśnie dlatego rusza kolejna odsłona Programu Aktywizacja.

Na pytanie, dlaczego projekt skierowany jest tylko do nowych firm, Andrzej Lazarowicz odpowiada – Dla każdej firmy kluczowy jest pierwszy rok funkcjonowania. Jednak celem akcji jest zarówno wsparcie dla osób, które właśnie założyły swoją działalność, jak i tych dopiero planujących to zrobić.

Co zyskuje przedsiębiorca?

Oczywiście, można samemu prowadzić księgowość, ale wtedy poza znajomością swojej branży i specyfiki własnego biznesu należy poświęcać czas na zaznajomienie się z przepisami księgowymi. Dlatego warto korzystać z pomocy ekspertów. Jednak nie wszystkich młodych przedsiębiorców na starcie stać na biuro rachunkowe. Natomiast wybranie księgowości internetowej pozwala zaoszczędzić w ciągu całego roku nawet do 5000 zł. Dla nowych firm kwoty tego rzędu bardzo często stanowią o być albo nie być takiej działalności.

Program nie tylko dla nowych firm

Program Aktywizacja skierowany jest również do grupy odbiorców, których działanie związane jest z aktywizacją bezrobotnych oraz popularyzacją polskiej przedsiębiorczości. Należą do nich m.in. powiatowe urzędy pracy czy biura karier, funkcjonujące przy uczelniach wyższych. Doświadczenia poprzedniej edycji Programu wskazują na duże zainteresowanie tych instytucji. Poprzednio do Programu przystąpiły najbardziej renomowane szkoły wyższe w naszym kraju, takie jak Uniwersytet Jagielloński, Uniwersytet Warszawski czy Uniwersytet Śląski.

Warunki przystąpienia

Przystąpienie do Programu Aktywizacja pozwala na bezpłatnie korzystanie przez rok z narzędzi finansowo-księgowych oraz handlowych w systemie wFirma.pl pomagających sprawniej zarządzać swoim biznesem. Młody przedsiębiorca na starcie oszczędza na kosztach księgowych i otrzymuje wsparcie ekspertów.

Warunkiem wzięcia udziału w projekcie jest założenie firmy w ciągu ostatnich 60 dni przed przystąpieniem do programu.

Jak przystąpić do programu?

Żeby przystąpić do programu, należy wejść na stronę ProgramAktywizacja.pl i wypełnić
formularz rejestracyjny.

Organizator Programu Aktywizacja:
Dolnośląska Grupa Wspierania Biznesu Sp.z o.o.
ul. B. Krzywoustego 105/21 | 51-166 Wrocław
mail: biuro@dgwb.pl
www: dgwb.pl
Program Aktywizacja: www: programaktywizacja.pl




„Wysokie kwalifikacje szansą na dobry start III”, przygotowanie  osób niepełnosprawnych do wejścia na otwarty rynek pracy.